HP ENVY 27-p000nd

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP ENVY 27-p000nd op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

ro.es 25-06-2016

Hardware problemen met video card

Geschreven voor: HP ENVY 27-p000nd

Het constant uitvallen van het display heeft vervelende vormen aangenomen. Het is een harware probleem met de AMD video card. Kan gebeuren. HP biedt goede support binnen de garantie periode en PC wordt opgehaald en nagekeken. Toch is dit baalen want ben in een keer alles kwijt met een All in one. Voor mij de laatste keer dat ik een All in One aanschaf. Ben weer terug gegaan naar een HP Desktop PC met losse monitor.

ro.es 04-06-2016

Vertoond gebreken

Geschreven voor: HP ENVY 27-p000nd

helaas na slecht een paar maanden deze mooie PC in gebruik te hebben, valt het beeld spontaan mer regelmaat kort uit. Ik denk dat het probleem de AMD video card is die standaard is ingebouwd. ben nooit een fan geweest van AMD videocards maar ging ervan uit dat HP in dit segment voor de beste hardware zou gaan. Door de PC op nieuw op te starten blijft het uitvallen ´´soms´´ weg. Zou niet mogen gebeuren met een PC uit deze prijsklasse. Voor het overige werkt de PC snel en is het brede scherm fijn in het gebruik.

Germa Siroen 17-02-2016
Geschreven voor: HP ENVY 27-p000nd

Prima pc. Super snel goede beeld en geluids kwaliteit.Geen kabels meer en alles lekker op je bureau. Alleen verdiend het volgens mij de naam all in one niet. Ik mis een dvd speler/brander in het apparaat. Heb een losse dvd speler erbij moeten kopen. omdat ik al mijn gekochte programma dvd's niet kon installeren. Dat is dus tot nu toe mijn enige minpunt.

ro.es 15-02-2016
Geschreven voor: HP ENVY 27-p000nd

Ben al v.a. het begin een fervente gebruiker van HP computers, ze hebben mij nog nooit in de steek gelaten. Ik kwam van een hele snelle Envy desktop af met losse 27 monitor. Een All in One scheelt een hoop kabels, opgeruimd staat netjes. Het enige wat wennen is, is de opstart snelheid. Dus heb ik een Samsung Evo 500 Gb SSD besteld die ik ga overzetten/inbouwen. Eenmaal een PC gewend met SSD is de overstap naar een SATA HDD een stap terug in de tijd.

Fijn is dat deze PC in de Hybride stand kan en daardoor Windows feitelijk nooit hoeft uit te staan. Ochtends aanzetten en deze HP is klaar om mee te werken. De overige hardware is van goede kwaliteit en is dit met recht een High end All in One wat HP op de markt heeft gebracht. Het beeld is fenomenaal, net als dat geld voor de ingebouwde Bang & Olufsen speakers. Zo goed heb ik muziek nog nooit uit ingebouwde speakers horen komen. 6 USB waarvan 4 type III is voldoende voor de meeste randware aan te sluiten. Data en werkstukken sla ik altijd extern op (WD My Cloud 6TB voor backup) en een losse WD My pasport van 3Gb.

Ik heb deze HP 27´´ met de Intel I7 T6400 processor. DDR3L de 16 GB en AMD Radeon™ R9 A375 4GB. HP levert in deze serie verschillende uitvoeringen, wat het voor de consument niet bepaald makkelijker maakt. Een groot gemis is dus dat HP de All in One een SATA HDD van 1 TB 5400 rpm meegeeft in een 2016 model met een prijskaartje van €2000? Een losse SSD (Samsung Evo 500GB) kost rond de €150 en is aan te bevelen om die te installeren. Los van de meegleverde standaard HDD bied deze HP veel kwaliteit. Het toont als een pronkstuk op ieder bureau.

ro.es 22-02-2016

Heb een Samsung Evo 500Gb SSD geinstalleerd. samsung levert goede migratie sofware erbij wat het klonen van Windows /C partitie kinderlijk eenvoudig maakt. Kap eraf halen van de All in one is even een uitzoekerij. Terugzetten gaat sneller. De HDD slave valt gelijk in het oog en is met één schroef los te maken. Vervolgens kan de slave van beneden naar bover er worden uitgeschoven. De Samsung Evo SSD kan zonder vastgeschroefd in de slave worden gezet. 4 rubbertjes aan de binnenkant van de slave houden de SSD goed vast op zijn plaats.

Resultaat is dat deze HP All in one een ware snelheidsmonster is geworden.